Livet

Livet är bra märkligt. Mycket sjukdomar och dödsfall har året bjudit på. Mycket covid-19 och nu en massa skriverier om vaccinet. 
Jag litar inte på den,tyvärr. Biverkningar hit och dit och även dödsfall. Jätte läskigt.
Jag har cancer och det är det som blir min död. Inte covid-19 eller vaccinet. Så är tanken iallafall och hoppas det blir så oxå när det väl är dags. Sjukt och tänka så men eftersom det inte går och operera så blir jag inte av med tumören helt. Den kan bara krympa. Vilket den gjort bra men inte nu längre. Få se om dom byter till nåt annat eller om man fortsätter med dom som varit.
Idag var jag uppe vid 4 och drack kaffe med min älskling. Hade planer på och baka bröd men så vart det inte. Dagen blev lite konstig. Försökte somna om vid 7 men det var svårt. Sov nog en stund. Gick upp vid 9 igen. 
Kaffe och fralla och Netflix. Följer en serie som Melwin rekommendera. 
Hundarna alltid nära ❤❤
Fick även bild på lyckopillret när hon badar 
Snart hoppas jag att vi kan åka till badhuset och plaska. Leona och mummu ❤❤
Men just nu får man bara drömma om sånt.

Nu ska jag försöka sova och inte gå upp vid 4. Älskling tyckte det var mysigt med sällskap. Kan förstå det men dagen blir inte bra för mig om jag går upp så tidigt 🥰🥰
Gonatt 
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Ja det är mycket skriverier hit o dit om vaccin, stängningar av aktiviteter o annat. Hur ska folk veta vad som är rätt. Jag förstår hur du tänker men vi alla håller tummarna att tumören fortsätter krympa. Igår hörde jag att gym,- o simhallar fick vara öppna man vet varken ut eller in. Vi får vår spruta 30 apr, kram

Svar: Jag vågar nog inte ta vaccinet. vi får se. Lever ändå väldigt isolerad så kan fortsätta med det.
Krista Eckerbrant