Efter behandlingen

Idag gick tiden fort. Sov nog bra länge vissa stunder. Sköterskan frågade efter det om jag brukar vara så trött när jag får behandling. Svarade att det har varit så senaste gångerna. Sa oxå att det varit varmt och jag inte haft nån matlust och då tappat lite vikt. Inget jag oroar mig så men ändå tänker man. Kommer nog gå upp dom klorna snart igen. Bara jag äter...Har druckit några näringsdrycker på dagarna. Fick jätte många utav Clara och hennes familj då deras pappa/make inte orkade mer 💙 Han hade samma som mig och jag tycker det är så ledsamt att det gick så fort för han 💙 men han finns i mina tankar. Känner inte familjen men Clara hade läst min blogg och skrev några rader. Idag har Madde och Clara kontakt och hoppas innerligt dom kan träffas på riktigt nångång och att vänskapen består trots att dom hittade varandra via cancer blogg 🥰 Båda vet hur svårt det är och stå bredvid en cancer drabbad anhörig. Det var även dom som gav pengar till Melwins epa bygge och det var så snällt så. Underbara människor det finns. Har några till som swishat och kan meddela att bygget har tagit fart. H-reg bestält och betalt. Reg besiktning är bokat. Så nu håller vi bara alla tummar att det sen i slutändan går bra...
Sen kommer bensin tjatet 👍👍

Madde och Leona ställde upp som chaufförer Idag till behandlingen.  Mycket tacksamt tycker både jag och älskling. 
Har fått tillståndet så bara ringa så blir jag hämtat. Kostar 125kr per gång. Ingår i frikortet. Måste komma upp i 1400 tror jag det stog. Kanske bäst och använda det sen. Så får grannarna mer och snacka om. Jobbigt och vara så nyfikna men inte komma och prata med oss... jaja. Detta har varit nu i 14 år så det lär fortsätta med tysthet och snokande.  Så blir det när man skriker åt våra barn eller rättare sagt Madde och hennes kompisar när vi inte är hemma. Men sen kommer denna höns mamma hem och blir en tiger som inte är snäll. Tror gubben sjönk 10cm när jag höjde rösten... sen har vi inte pratat. Tycker mest synd om gubben som är hårt hållen där hemma för han verkade vara trevlig och pratglad i början... 

Va och hälsade på Lokee Idag. Farmors prins
Stolt pappa 💙


Tittade lite på farmor 💙



Mycket kärlek 🥰 Så glad att han nu blivit pappa. Så som Han längtat i några år nu 😍

Nu är jag mummu till 2 söta barn. Finns inget bättre. Nu hoppas jag bara att jag orkar i många år till. Vill inte missa nåt ❤💙 så då kämpar jag med familjen vid min sida 🥰
Jag kör det tunga lasset och dom hejar på
Älskar er och vill aldrig lämna er 🥰🥰



#1 - - Clara :

Åh, blev så rörd av det du skrivit om mig och familjen. Fina du ❤️ Känns så självklart att man vill hjälpa till, särskilt när man varit/är i samma situation. Jag och Madde ska styra upp en träff framåt ❤️

Svar: Va lite osäker först om jag kunde skriva om er men känner så med er och jag tycker det är kul att du och Madde skriver och ska träffas ❤ Evigt tacksam för alla dryckerna som jag kunnat ta när inte mat går ner. Fler smaker. Jag har bara cappuccino annars 😉 lite kinkig med smaker men nu kan jag ta annat oxå. kram
Krista Eckerbrant

#2 - - Kia:

Du fortsätter visa vad som är viktigt på riktigt😀👍

Svar: ❤❤❤
Krista Eckerbrant