Nätterna efter behandling

Tar 16st betapred tabletter på behandlings
Dagen. 1 timme innan.
På sjukhuset får jag en säng plats för behandlingen tar 3,5 timmar. Somnar rätt omgående när dom satt igång maskinen.
Tänkte massor på det idag och det började nog efter strålningen som jag fick 30/-6/7.
Kan komma olika biverkning långt efter strålningen. 
Men sova på nätterna efter cytostatikan behandling beror helt och hållet på kortisonet. Bara gilla läget. Älskling ledig imorgon så kan jag få sovmorgon, men det kan jag nog glömma med dom där 5 piplisor. Dom skrek som galna nu när jag släppte ut Ruby för hon va kissnödig. Mycket vätska så då blir man nödig och tur mamma är lätt väckt och hör skrapet. Hon drar tassen mot öppningen och det låter lite.





Valparna växer och har börjat få smaka små portioner med mat vilket dom verkar tycka om.

Otroligt många som mailat och vill ha en valp. Svårast är och bestämma vem får köpa tiken för där var det många. Och tycker bra om många av dom när jag läser vad dom skrivit.
Blir säkert bra val till slut. Hade jag kunnat så hade hon kunnat stanna kvar och vi hade kunnat söka om kennel namn och ta några kullar fram över. Men vågar inte planera nåt sånt just nu. 
En av mina drömmar gott I uppfyllelse. Ta en egen kull. Det skulle ha varit Nova dvärgpinchern men allt blev bara så konstigt när jag vart sämre.
Ruby kullen visste vi lite mer hur sjukhus besöken skulle se ut. Novas valpar skulle födas när jag skulle börja med behandlingarna igen och visste inte alls hur jag skulle må. Men såhär efteråt så var jag inte så dålig...
Vi får se. Kanske blir det en Nova kull här hemma. Bara hitta en snygg hane när hon går I löp 👍👍👍❤❤❤

Idag körde Nadde och Leona mig till sjukhuset och hämtade. Jätte tacksamt ❤
Få se om jag ska testa färdtjänsten nån dag så jag får behålla det sen.
Hösten och vintern kommer fort och ingen större kul och gå ut i kylan i onödan sen 😅
Men nån får gärna hämta för det verkar som man får vänta på färdtjänsten bra länge 
ibland och det kan bli jobbigt när man känner sig trött och vill bara hem 😍

Leona har hållt mummu sällskap i förra veckan och igår
Klappa sköldpaddan. Den fick mummu utav Eva för många herrens år sen ❤
Koncentrerad 
Här leker och bankar vi
Mummus rakas äter frukost med mummu
Babygymmet är roligare när man sitter på golvet. Mummu fixar med kuddar bak och sidorna så gör det inte så ont och tappa balansen
Tittar i en bok och mummus sköldpdda klappar Leona 

Nova vill men ändå inte. Leona har starka nypor

Ska hjälpa morfar och vattna
Nova vaktar men är inte riktigt nöjd att Leona når henne.

Mummu ska även till Leona imorgon så Leona kan visa sina leksaker lite. Får spela piano och hoppa I hoppgunga. Fint väder så då kan vi gå till sandlådan oxå. 
Sen vill inte Leona sova. Mamma får gå runt och visa att mummu inte är kvar. Det är kärlek om nåt. Mummus plutt.
Hon har även börjat sträcka fram ena armen och vill komma till mig.

Lokee är inte så ofta här. Behöver komma till ro hemma först men imorgon ska denna farmor dit och hälsa på. Det vet dom inte än men sen 😍😍👍👍
På fotona har Lokee pappas ko byxor som farfar köpte till sin son när vi låg på BB 💙
Fina än men va nästan lite korta på Lokee



Godnatt!! Nu känner jag mig lite trött 😴😴

#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Vad roligt att det finns flera intressanta på valparna, men svårt att välja så det blir rätt kan jag tro. Jättefina bilder på det små liven, såå fina. Helt otroligt att kläderna som de har är som nya fast dom har så många år på nacken, välskötta !!!!