Varit lite dålig på och skriva

Ja som sagt. Varit dålig på och skriva. 
Fick behandling i tisdags som vanligt, men denna gång åkte jag med sjukresor. Smidigt. Så kommer fortsätta med det. Dock tråkigt att man plockar fler på vägen med tanke på covid-19  men 15 juli så släpptes det ju på dom gränserna. Va ingen pratglad chaufför iallafall 😅😅 sa knappt nåt. Jaja man kan inte få allt.
Madde och Leona hämtade mig efter behandlingen och så åkte vi till marieberg för och köpa hundmat.
Inne på Arken står det 2 unga tjejer som bara titta på oss när vi kom in. Kunde inte hålla mig så jag sa hej och välkommen hit 😉 vet ej om Madde tyckte det var lite pinsamt men har jobbat i butik i så många år att det liksom sitter där. Man säger åtminstone hej.
Inte bättre på dogman. Gamla djurens center.
Fortsätter nog med näthandling. Får bättre hjälp av mig själv 😅😅 Blir billigare och får det hemkört gratis 👍👍

Idag ska Melwin och älskling ta första sprutan. Jag väntar med det. Vågar inte och behöver inte mer skit i kroppen.

Inte fått nån h-reg än. Snart blir det en polisanmälan och reklamation så man får pengarna tillbaks. Han svarar ju inte när man ringer och svarar inte i chatten. Konstig människa eller så är det bluff. Hoppas på seg och konstig men börjar bli riktigt irriterande.
Tanken va ju att epan skulle ha rullat för flera veckor sen och att Melwin skulle få åka epa till skolan nu när han börjar på måndag.
Jaja så det kan bli med allt och med vår tur 🥴

Kusin Katja va förbi igår. Hade vägarna förbi. Äntligen fick hon sin lampa 🙂
Solen skiner men blåser. 14,5 grad
Helt ok väder. Madde och Leona kommer så kanske vi kan ta en liten promenad 🌞🌞
Ha en toppen dag 👍👍
En sparvhök som flög in i vårat växthus. Det va en upplevelse kan jag lova. Men allt gick bra