Värk i magen

Vaknar till mag ont. Går på toa men det händer ingenting som vanligt. Kunde dock göra nr 2 två gånger igår i små skvätt. Alltid nåt. Igår åt jag lite mat oxå. Potatis och korv. Nöjd med mig själv. 
Tappat nån kilo till i vikt och vet inte om jag ska bli orolig eller bara gilla läget. Får försöka äta lite mer.
Pratade med dietisten men hon känns alldeles för färsk 🙈 Tycker jag ska sätta larm på allt. Typ för och dricka ett glas mjölk, ta en smörgås men sa att det spelar ingen roll med larm. Är jag inte sugen så går det inte ner vare sig med larm eller inte. Så hon skrev ut mer näringsdrycker. Olika smaker och sen även protein pulvret som jag tar varje morgon med yoghurt. Kanske kommer hungerkänslorna tillbaks nu när jag vilar en vecka från cytostatikan. Håller tummarna för det.

I torsdags hade vi besök utav Therese, Elvine och Ines ❤




Madde kom med Leona och Mattias och Amanda med Lokee så barnen fick träffas och Ines lös det om. Vilken lycka med bebisar ❤
Elvine va mer förtjust i alla djuren. Nova verkade hon tycka om. Va roligt när hon bädda ner sig under filten.

I fredags va Leona hos oss I nån timme. Vi gick till skolan och testade gungan men den va lite stor



Kall gurka va gott och bita på


Lördag/igår fick vi ha lilla Lokee här i nån timme. Så himla mysigt var det.




Än så länge så sover han mycket men snart är det full rulle 💙

Nu ska jag lägga ut några bilder på valpar. Ruby vår staffe tik fick 8 valpar men 5 lever. Alla svarta. Nån har lite vitt men inte mycket. 4 behöver hem. 1 tik och 3 hanar. En är redan tingad.






Valparna föddes 17/7 så dom är nu 2 veckor. Vissa har börjat öppna ögonen. 
Sååå lycklig att jag kunde få till denna möjlighet. En dröm som blivit sann. Få se om vi tar en kull på Nova med som jag då håller hemma. Har ju familjen som stöttar och hjälper till om det skulle behövas. 
Men jag mår lite bättre psykiskt när jag tittar och myser med Valparna och sen har jag Leona och Lokee som förgyller mina dagar 💙
Varit trött och är trött men tyvärr så är det så. Hoppas vakna till liv ordentligt nu i veckan då jag har vilovecka. Hoppas även matlusten eller hungerkänslorna kommer tillbaks.
Blir nog trött när jag inte äter och tappar vikt.Tappat ett kilo till så 5kg. Har som tur en hel del hull och ta ifrån.👍👍😘😘
Nu ska jag försöka somna om. Gonatt på er alla och hoppas på en fin och solig dag när man kliver upp 🌞🌞🌞

#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Ja det är viktigt att du får i dig näring o inte tappa för mycket vikt för det blir man ju också trött av. Roligt med besök o ett annat liv. Kanonfina bilder allihop o valparna är ju pluttiga, kommer väl bli små bus det går ju fort, grattis till de lurviga små, kram