behandling

Idag fick jag gå upp straxt före 8. Inte så tidigt men känns tidigt när man inte sover bra på nätterna. 
Tar alla 17 tabletter inför behandling. Sen har jag 5 utöver det 😯 Har inte ont just nu iallafall och det är det bästa.
Kommer till onkologen och får lämna prover för mina värden var för låga så dom ville kolla igen. Har fortfarande låga värden men 3 läkare gick igenom min journal och tyckte jag kunde få behandling trots det.
Så nu ligger jag här i sängen och halvsover. Vart riktigt trött. Dietisten och kuratorn har varit här och pratat oxå. Men nu kan jag vila.
Utsikten från rummet


Fint väder är det

Fick halsband från Miche i morsdags present
Står jag älskar dig i den lilla kulan i många olika språk. Häftigt. 💚💚💚💚
Och så lilla jag här I bädden. Trötteli trött.
Ha en fin dag och njut medans ni kan 😍 Det försöker jag göra varje dag ❤❤
Bara 🍓🍓🍓 som saknas nu 😘😘
Hejsan vejs
#1 - - Malin:

Vad skönt att du fick din behandling. Härligt att du verkar må bättre nu. Vilket otroligt fint halsband❤️ Hääärligt med underbara ungar. Du har ju ett gäng både stora å små. Nu börjar det väl närma sig till ännu ett litet lyckopiller va? Tänk att både vara mormor och farmor🙌 Fast farmor låter som man är lite äldre å lite strängare👵🏽 Må gott i sommarvärmen☀️ Sänder ingen varm kram idag. Räcker nog med bara en kram i detta väder😅❤️

#2 - - Malin:

Vad skönt att du fick din behandling. Härligt att du verkar må bättre nu. Vilket otroligt fint halsband❤️ Hääärligt med underbara ungar. Du har ju ett gäng både stora å små. Nu börjar det väl närma sig till ännu ett litet lyckopiller va? Tänk att både vara mormor och farmor🙌 Fast farmor låter som man är lite äldre å lite strängare👵🏽 Må gott i sommarvärmen☀️ Sänder ingen varm kram idag. Räcker nog med bara en kram i detta väder😅❤️

Svar: Ja det var bra att jag fick behandling trots allt. men mådde sämre än sämst hemma sen. Grät en skvätt och somnade I soffan.Aldrig hänt efter behandlingen med tanke på att jag tar 16 betapred innan behandling. Har varit pigg och glad men så vart det inte denna gång.
Ja snart är jag farmor oxå. i Finland säger vi mummu åt båda. Men blir väl mummu och farmor, allt beror på föräldrarna 💚 Kram på dig och önskar vi kunde ses och prata lite skit nu när värmen kommer
Krista Eckerbrant

#3 - - Malin:

Ååå jag kommer så gärna över å snackar lite skit😊 Jag jobbar ju i Hbg så kan svänga förbi efter jobbet. Antar att du inte orkar bestämma så långt i förväg då dina dagar kanske är lite olika i vad du orkar och inte. Men det skulle vara så mysigt att ses. ❤️

Svar: Vi får kolla nån dag. Denna vecka är det mycket. Både tisdag och onsdag på sjukhuset. Men vi håller kontakten ❤❤
Krista Eckerbrant