Bra men trött dag

Idag har jag varit hemma och tvättat några mattor. Vilken färg skillnad 😅
Blev tvättning av dom oftare förr. Nu tar jag det när jag orkar.
Melwin åkte med Miche till Kristinehamn och gjorde AM provet och klarade det. Jätte skönt och är en mycket stolt mamma till Melwin ❤ Han har pluggat och pluggat och har känt sig redo men har inte funnits tider. Ren slump att Melwin kollade igår och hittade tiden. Nu slipper vi åka till Växjö för det 👍👍
Bara epa bygget kvar så han kan få åka lite oxå. Tack till er som swishat en slant 🥰
Önskemål på mat vart det en super kebabpizza
Jag och älskling tog en varsin vesuvio. Jag åt inte hela denna gång så älskling fick lite mer 😅😅
Vart inga jordgubbar och grädde idag. Hittade inga som såg lockande ut 🤔 men det kommer väl.
Glad att änglatrumpeter får nya hem. Hade lite för många. Nu får våran stora bara växa. Klipper inget på den nu. Har sparat 2st så blir 3 och vinterförvara.  Blir säkert bra 😘

Börjat få ont I ryggen igen. Behöver inte göra mycket alls så kommer värken. Tog 2st snabbverkande på dagen och det var skönt och slippa dunkandet på ryggen. Man blir lite gladare oxå när det inte värker. Ändå så tar jag dom inte alltid fast jag borde. Som nu.. om 20 minuter ska jag ta en långverkande och då känns kortverkande onödigt 😳😳 
Jaja så det kan vara. Blir nog både och ikväll så jag får sova 👍

Ha en fin kväll 🍓🍓