efter behandlingen

Efter behandlingen åkte vi till wadköping och åt en varsin mjukglass 
Gick runt och tittade lite på rhododendron i olika färger och penséer som dom så fint med






Melwin var med oxå ❤ Gick inte så länge för började känna mig trött vilket jag tyckte var märkligt för har ju mått så otroligt bra behandlingsdagen.  Men ibland blir det annorlunda har vi nu märkt.

Har nu fått till till strålningen och första blir 30/6. Ska träffa strålningen läkaren på tisdag 11.15 och innan det ska jag lämna prover så får nog vara inne till 10.30. Samma dag ska dom göra datortomografi och sen nån grej som ska hålla mitt huve helt stilla under strålningen. Det är kl.13. Blir några timmar på sjukhuset. 
På onsdag är det tänkt att jag ska få mitt vanliga behandling med cytostatika kl.8.30
Usch vilken vecka.
På tisdag 15/6 ska vi träffa Ida,läkaren på onkologen och dagen innan det ska det lämnas prover.
Hoppas sen får vila innan strålningen börjar men är ju risk att jag får cytostatika behandling tisdag 22/6 eller 23/6 för det hinns ju men hur mycket orkar jag? 🤔
Kämpar och kämpar men igår vart det en tuff eftermiddag /kväll. Fick såna gråtattacker som jag fick i början av behandlingarna. Kunde gråta flera dagar utan ens och veta varför. Det bara kom. Precis så hade jag oxå 2006 och dom gråtattackerna går inte och bara sluta med. Vill kroppen så gråter vi 20 minuter och nästa gång bara 10 eller 30. Hemskt var det och nu är det lite liknande. Men det är bara och gråta då för kan inte göra annat. Men man blir trött av det. Jätte trött.

Ja så det är några tuffa veckor för oss alla i familjen 😢😢💚❤

En god vän erbjöd sig och komma över med nybakade bullar men var inte så sugen. Och ville inte träffa nån. Såhär i efterhand så hade faktiskt Älskling kunnat möta upp henne. Men är man trött i huvet och inte kan tänka så blir det lite tokigt. Kanske kan jag få en fryst påse idag. Går ju värma eller låta tina upp...
Ja vi får se under dagen ❤
Kram och njut av livet. Man vet aldrig när det ändras till ett helvete rent ut sag
#1 - - Tess:

Fina Krista. Vilken kämpe du är. <3

Svar: Tack ❤ Riktigt tufft. va inte såhär man tänkt avsluta detta liv. Jag fortsätter kämpa 👍👍
Krista Eckerbrant

#2 - - Berith Eriksson (svärmor):

Vår kämpe du/ni får stå ut med mycket. Men så skönt att du kämpar, nu verkar det bli tufft fram över, hoppas du orkar stå emot. Och vi tänker på dig det vet du. Hoppas alltid på det bättre, kramar i massor. Ja det är ju ingen ide att jag ringer då gråter jag bara. Vi får komma ner snart igen

Svar: Ja det är tufft men när vi träffat läkaren för strålningen så kanske lite släpper. vet inte alls hur sånt går till och har faktiskt inte googlat denna gång. Inte haft lust.
kram
Krista Eckerbrant