Fin söndag

Igår lördag fick vi besök av Tony och Kim. Åkte först till Madde så Leona fick sin dop present från dom. En gungställning 👍
Leona har gungat idag och verkar tycka det är roligt ❤


Vi åkte till Örebro och gick runt lite och tittade på alla rhododendron. Har plötsligt fått upp ögonen för dom.









Även gul iris va snygg. Vi har den blå/lila på tomten och dom är riktigt fina nu. Har ej fotat. Ska ta och göra det 👍👍

Melwin och älskling håller på med epa bygget.. Kommer bli kanon bra när det är klart och Melwin äntligen kommer iväg 💚 


Fönsterna ska lackas svarta så nu tejpas det lite för och skydda...Spännande 👍

Jag har klippt lite gräsmatta idag. Älskling vill inte riktigt att jag håller på med så tunga saker då jag får ont lätt. Men han kan inte stoppa mig heller alla gånger 😅 Men förstår honom sen när jag sitter här i soffan och har ont.
Imorgon åker jag och Melwin till Usö för och lämna prover.  Går fortare och åka dit än och åka till hallsbergs vc vilket är sjukt konstigt. Men chansar inte längre. 1,5 timme 2 gånger efter varandra räcker. Sitta med den hemska masken. Fy för alla som måste ha det i sitt yrke. Måste vara hemskt.