Huvudvärk

Idag vakna jag med huvudvärk. Det var länge sen sist. Lite tabletter, kaffe och yoghurt så släpper det nog.

Melwin och älskling höll på länge med epan igår. Får ta och fota lite mer idag 👍

Igår kväll fick jag så himla ont i magen efter toa besöket. Blir galen på det här. Ena dagen funkar allt hur bra som helst och sen bara ändras det... Åt katrinplommon igår kväll. Har börjat tycka om dom men torkade aprikoser va inte gott. Det köper jag inte fler gånger.
Har för mig att nån sa att jordgubbar kunde ha laxerande effekt. Men inte på mig. Ätit en hel del jordgubbar nu och även med grädde. Dom senaste va inte så goda som dom första jag fick. Fast dom såg jätte fina ut i kartongen. 
Får köpa nån förpackning till för sen till midsommar kan man inte göra det. Samma jordgubbar blir dubbelt så dyra...

Idag blir det en lugn dag. Ska inte göra så mycket. Lusten är borta idag. Vissa dagar är tyvärr så 😪

Melwins fina hund håller än. Skulle kanske behöva tvätta av den och måla på nytt. Undra om han skulle göra det om jag fråga😅😅
Älskling trodde inte det.

Ha en fin dag 🌷