Igår och idag

Igår hade jag en bättre dag än innan och det är skönt. Tvättade lite kläder till och med. 
Målade lite och lyssnade på ljudbok. 
Madde fick sin uggle tavla till slut
Åkte till Madde och Leona när älskling kom hem och vi ätit lite middag. 
Nova fick följa med. Va så himla nöjd
Och ja hon sitter fast ❤
När jag kommit hem så fick jag en trevlig överraskning med nybakade bullar och jordgubbar.  Det var gott 😍 Stort tack 💚

Imorse mådde jag inte lika bra. Kaffe gick inte ner men te smakade bra och smörgås med egen odlad gurka på. 
Tog några jordgubbar för en stund sen oxå. Inte många kvar nu.
Känner mig tjock i halsen och ibland är rösten lite hes. Har även börjat göra lite ont och svälja. Måste tugga ordentligt så känns det mindre. Jäkla cancer och skicka en massa metastaser.

Nu tänkte jag be er om hjälp ni som läser  vänner släktingar främlingar ❤❤
Som ni vet så har jag nämnt min son som håller på med sitt epa bygge och allt kostar multum och nu känns det ännu mer då jag är sjuk och får bara halv inkomst. Varit mycket tuffa tider så ni som vill och kan kanske kunde hjälpa till?? 💚 Alla bäckar små. Förra gången då jag nämnde det så fick han 1600kr utav några som jag inte känner. Bara så tacksam för all hjälp vi kan få. Känns så tråkigt när han sitter i bilen och dunkar musik och känner att det kanske aldrig blir nån epa. Han har skrivningen kvar och första tiden vi hittade är 27/7 i Växjö men håller så klart koll på avbokningar. Så jag ber er 🙏🙏 ni som kan snälla hjälp oss ❤❤
Swish 0735936693
Varma kramar till er alla och ha en toppen helg. Vi hoppas på mycket sol 🌞🌞


#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Skönt att du kan sitta o måla eller plocka med blommorna o kanske få dina jobbiga tankar på annat håll. Förstår att du/ni har det riktigt tufft nu. Härligt att sommaren är här o ni kan vara ute mycket, massa kramar till er

Svar: ❤❤❤
Krista Eckerbrant