Tankar som är jobbiga

Varför kommer alla hemska tankar när man ska sova? Man tänker på framtiden om hur det kommer bli när jag väl inte orkar. Hur det blir med allt. Barnen , barnbarnen,(snart kommer ju prinsen) och min älskade man. Usch så hemskt detta är. Ingen kan nog förstå det. Mycket tårar denna kväll/natt igen.
Tror jag är lite orolig för strålningen oxå som gör mig orolig. Vet inte varför men allt blir nog lite lättare när jag träffat strålnings läkaren. Få lite mer information för vad som rör mig. Har inte googlat om detta för det är ändå lite mycket och ta i. Halsen känns lite tjockare och får ibland tänka hur jag ska svälja. Så vi får hoppas strålningen ger effekt.
Tänker mycket oxå att jag och älskling skulle bli 90 år tillsammans och sitta I varsin fåtölj och skrika på varandra för ingen hör nåt 😅
Men så blir ju tyvärr inte. Och snälla säg inte att jag inte vet men jag vet det. Oftast dom som har det så kallade palliativ vård har 5 år. Men med mig har dom inte sagt nåt om det. Tack och lov för det är ju oxå inviduelt.
Tänker på våran fina trädgård som älskling kämpar så med. Jag hoppas att han fortsätter med det sen oxå fast utan mina tankar ❤❤
Mycket deppigt läsande men livet är tufft. Så in i helvete. Många gånger har jag hoppats på att allt bara är en mardröm och livet är som vanligt. Att jag jobbar med människor jag tycker om och att vi kan ha fina julmiddagar i många år till. Ja ni ser. Julen. Den är viktigt för mig och älskar verkligen julen och all magi med det. I år har vi 2 nya vid julbordet. Mummun rakas och farmors prins 🎅🎅
Det måste barnen och älskling fortsätta med. Fira riktig jul med leverlåda. Älskling kan göra den nu så Madde inte blir utan. Bara hon och jag som äter det. Amanda tveksamt.. va nog lite gott eller? 😳

Tidigare på dagen var vi och hämtade lyckopillret som skulle vara hos oss i några timmar. Mysigt .....jätte mysigt är det. Tyvärr orkar jag inte som jag vill och det gör ont i mig

Ser så nöjd ut mitt älskade barnbarn ❤❤
Ja mamma Madde kom sen och vi pratade och busade med lilla Leona som vill ha uppmärksamhet ❤ chips skålen greppade hon tag i och snabb var hon 😅 får börja tänka på såna saker oxå.
Miche och Terese kom men va inte så pigg och ber om ursäkt för det 💚 men ni vet ju att jag ibland är jätte trött och har mycket ont. Bilen vart nog ren iallafall 👍👍

Lite gnäll och lite glädje. Blandade känslor om allt just nu. Så himla jobbigt för jag hade ju sån bra vecka i förra veckan. Hoppas det blir bättre efter läkarbesöket på tisdag. 
Nu ska försöka somna .snyta sig lite bara innan. Hela kudden är blöt. Tur man har två 👍

Gonatt och ha en fin dag imorgon. Skulle visst bli fint då med. Blir egen gjorda burgare till lunch/middag imorgon. Melwin önskar sig det och det är gott och enkel mat
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Du skriver så otroligt fint mitt i det jobbiga, jag förstår att det är många tårar för det blir det här när jag läser. Inte konstigt att dina tankar går framåt, men det blir så jobbigt för dig att alltid tankarna kommer på kvällen/natten. Du behöver vilan så väl för att orka med dagarna. Härligt att barn o barnbarn är så nära o finns där även om du är trött, det vet dom att du blir. Men du behöver deras närhet så väl nu, massor av kramar till er min älskade familj

Svar: Tufft är det men idag känns det rätt ok. känner mig lite trött bara. sover inte så bra tyvärr ❤❤
Krista Eckerbrant