vakna tidigt igen

Vakna tidigt idag med. Första gången 05.30 men tyckte det var lite för tidigt och gå upp. Somnade om och vaknade straxt innan 7 så då gick jag upp.
Igår fick jag en väldans trevlig överraskning 🙂
2kg jordgubbar.  Har nästan ätit 1,5kg 😘
Tog några efter yoghurten och kaffet.

Dom va goda utan grädde oxå. Men lyxade till det lite. Ica hade 2,5dl vispgrädde för 5kr. Mycket bra pris 🙂🙂

Förmiddagen med Leona gick super bra. Hon är så glad. Låg länge på golvet och lekte med babygymmet

Tog en promenad när Leona började gnugga i ögonen. Hon somnade fort i vagnen


Tog ut sammetsbladet igår. Ska titta till den snart. Kanske blivit uppäten trots allt 😅😅
Jag har skott om nån vill ha 😘

Idag ska jag och Melwin till alleskolan och prata och kolla läget inför höst terminen 🙂

Jag mår bra i dagsläget. Lite trötthet och svettingar som påminner mig att jag är sjuk.
På onsdag är det cytostatika behandling och veckan därpå börjar jag med strålning. Blir fem dagar. Onsdag,torsdag,fredag och sen måndag och tisdag.  Tur älskling har semester då. Tråkigt bara och åka till Usö men vad har vi för val? Bara gilla läget och kämpa på ❤❤
När strålningen är gjord så startar vi med cytostatikan igen. Blir så hela sommaren 😪

Ha en fin dag. Redan 21 grader ute 😯 blir nog en varm dag 🌞🌞
Kram på er och glöm inte 👍👍

#1 - - Kia:

Vill bara säga vilken fantastisk positiv livssyn du har! Du ger verkligen hopp för andra och du och din make kommer fixa detta galant! All lycka till er❤

Svar: Tack snälla du🙂🙂
Jag eller vi kämpar och jag kommer inte ge upp i första taget. Har så mycket kvar i livet som jag vill uppleva och se ❤
kram
Krista Eckerbrant