Behandling igår

Gick upp 04.45 igår då jag inte kunde sova. Höll älskling sällskap till 06.30 då han åkte till jobbet. Kände att det var ingen idé och gå och lägga sig igen då taxin skulle komma 07.25.

Trött när jag kom till sjukhuset. Men hade lite svårt och komma till ro. Sov nog en stund iallafall 😴 Tog med mig 2 smörgåsar denna gång. Inte så sugen men dom gick ner tillslut.

Madde och Leona hämtade mig och körde hem. Dom skulle hem så Leona fick sova och jag vila.
Gick ut och la mig I solstolen och somnade där. Älskling väckte mig när han kom hem.
Hade sån magvärk och en liten huvudvärk. Den är jag rätt så van vid men inte den värken I magen precis efter behandlingen.
Leona kom förbi med mamma och pappa en stund och sen kom Lokee med pappa och mamma och hälsade på. Va precis det jag behövde. Träffa dom små och tänka på annat.
Går bara så fort nu. Leona springer i sin lära gå stol och Lokee är med mer och mer. Tittar så på farmor när hon pratar och så försöker han säga nåt. Snart så 😘😘

Idag vakna jag nog straxt efter 4. Genomblöt. Tittar inte på klockan men ligger kvar en stund och tänker att jag måste byta täcke eller bara vända på det. Vänder på täcket och ligger kvar för är så frussen. 
Älsklings larm går och då är klockan 04.30 så det är bara och gå upp en stund. Vädra lite så man kan lägga sig igen.
Nu är kl.05.56 och jag tänkte prova somna om en stund.
Ha en fin dag 🌞🌞