Behandling

Då är jag här på onkologen och får behandling igen. Hade ingen lust och åka hit idag. Men bara bita ihop och kämpa på 🙃
Jobbigt när det blir så. Men det är för jag orkar inte vara så trött jämt och nu kommer jag bli det igen. 
Nästa tisdag är det läkarbesök och då får vi svar på röntgen. Hoppas allt ser bra ut så jag kunde börja ta cytostatika I tablett form ett tag. Det vore ju bra. Slippa åka hit så ofta. Men sen är det ju det här med biverkningar Men kan dom bli värre än vad det är nu? Magen tar väl mer stryk Men kan det verkligen bli värre? Tror inte det...
Ja vi får väl se vad som händer. Läste igår om att ny behandling av svår gallgångscancer är godkänd. Så forskningen går framåt och det ger en lite mer hopp 💚💚

http://www.onkologiisverige.se/ny-behandling-av-svar-gallgangscancer-godkand/

Ha en fin dag 🙂🙂
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

<3 <3 <3 <3 <3

#2 - - Berith Eriksson (svärmor):

Bara att hoppas på det bästa svaret man kan få, älskade Krista, o det är att det är lugnt o du kan få en andningsperiod o må bättre.

Svar: Hoppas vakna ur denna hemska mardröm men gör aldrig det 😢😢
Livet är tufft och vi har nog prövats tillräckligt. Kunde få lite paus i det hela kan jag tycka.
Krista Eckerbrant