Dålig på och skriva

Varit lite dålig med och skriva. Blir lätt så när man inte mår riktigt bra.
Läkaren ringde i tisdags och cancer markören har stigit lite granna. Skulle få pappret skickat till mig så vi ser.
Jag ska iallafall få vila i 5 veckor. 2 veckor har redan gått för jag ska röntgas v.41 sa läkaren och sen skulle vi ses v.42.
Dom kommer byta behandling. Ska ta tabletter istället. Lite orolig för biverkningarna som blir. För nåt är det ju alltid.
Frågade om den nya varianten som EU har godkänt och då ska man ingå i nån studie. Får fråga lite mer om den när vi träffas. Så kan man se reaktioner och så. 
Vet ej vad som är bäst. Vill ha nåt som det är minst biverkningar på. En del funderingar på det såklart men får väl lita på vården 🙃
Fast det är lite svårt.
Känns som att dom inte riktigt berättar allt. Röntgen bilderna ser bra ut säger dom. Ser ingen ökning och inga metastaser trots värken jag har. Men sen så har cancer markören stigit. Går uppåt. Tycker det är lite konstigt men får hoppas på den här tablett behandlingen. Att den ger effekt. Så markören börjar gå neråt igen.

Har mina vanliga svettingar till och från. Börjat känna av i ena knäet. Och det får inte bli värre med sånt. Vill kunna gå. Inte sitta i rullstol. Vilken mardröm det skulle bli.
Men nu ska vi tänka positivt och jag kommer må bra med nya behandlingen. Ett måste 🙂
Hur ska annars kunna åka till badhuset med barnbarnen. Dags för mummu och Leona och ta en dag nästa vecka 👍 Bara så tråkiga tider på badhuset men det ordnar sig.

Lokee mår bra nu. Förkylningen är borta så då kom lilla familjen och hälsa på 💙

Idag ska jag till frissan och hoppas hon kan göra nåt med mitt lockiga hår.
Efter det kommer Leona och ska vara med mummu  i några timmar ❤❤



Tänk att dom små liven gör att hjärtat slår några extra slag ❤💙

Ha en fin dag ni som läser 👍👍
Här är det grått och regnar för fullt 👎👎

#1 - - Anki:

Underbart med dessa härliga ungar. Förstår att hjärtat slår lite extra.för sötnosarna.❤️❤️

Svar: ❤❤❤
Krista Eckerbrant