Gårdagen och natten

Igår va en relativt bra dag. Sov inget på dagen och det är lite wow.
Mitt på dagen runt lunch fick ja en hemsk värk i ryggen och runt bröstet. Gjorde så ont att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen. Tog en 5mg snabbverkande och la mig I soffan. Det vart inge bra. Gick upp och tog en till 5mg och 2 Alvedon. Tog även av mig bh:n för kändes som att jag inte fick luft. Hemskt var det. Och från att det kom från ingenstans till att det försvann kändes som en evighet. Men när det väl släppte så var det riktigt skönt.
Fick jag nån panikångest?? Aldrig känt den smärtan så hårt. Tur man har mediciner.

Efter det gick jag till växthuset och plockade lite med pelargonerna som jag har där. Straxt dags och ta in dom. Samma sak med änglatrumpeterna. Men nu har dom små fått knoppas så dom ska blomma


Dom ska oxå in och vinterförvaras i garaget. Har pratat lite om vi skulle låta ena va i vardagsrummet, vi vet att dom är giftiga. Så
får ha den så inte hundarna och barnbarnen kommer åt. Inte bestämt än. Har blommor så det räcker. Finns inte plats.
Har 2 fina palettblad om nån vill ha. Säg till. Skickar tyvärr inte

Växer som ogräs 😉😉

Idag kommer lilla Leona en stund så mamma får göra lite annat. Pyssla om sig själv eller nåt annat trevligt som och städa 😅😅

Har målat lite igen. Känns skönt när man orkar och har lust.

2 färdig målade, en på gång och så har jag bara en kvar sen.
Tittade lite på tomtar och sånt men svårt. Man vill se dom i verkligheten. Skulle vela åka till en kvinna i Arvika hållet men först måste jag försöka spara lite pengar vilket inte är så enkelt just nu 😢 Drömma kan man. Aldrig fel och göra det 😘😘

Regnet hänger nog i luften idag. 
Ha en fin dag 👍👍