Läkarbesök 14/9

Igår var det dags och träffa läkaren. 3 månader sen sist. 
Röntgen bilderna visar att det ser stabilt ut och den i halsen har minskat ytterligare.
Dom hade missat proverna för cancer markören så fick lämna prover efter besöket.
Just nu får jag vila lite från behandlingarna. Läkaren ringer mig på tisdag om hur vi går vidare med fortsatt behandling. 
Om man bara ger mig bara Gemcitabin som är något snällare mot kroppen. Har ju fått både Gemcitabin och Cisplatin och nu är kroppen trött.
Annars fanns det nån behandling med tabletter och då kommer nya biverkningar. 
Så tror att Gemcitabin blir bäst fast jag då får åka till sjukhuset som jag gjort nu.
Va mycket konstiga biverkningar med tabletter 🤮 Vi får väl se vad dom kommer fram till. Är ett gäng läkare som diskuterar och kommer fram till nåt beslut.
Men nu får jag vila nån vecka. Allt beror på cancer markören. Hur det ser ut där. Om jag får vila lite längre eller om det blir behandling snart igen.
Trodde det skulle vara värre med tanke på att smärtan ökat och jag fått ta extra tabletter.
Så lite ökning på morfinet så får vi se om smärtan håller sig borta. Hoppas på det.

Till nåt annat 🙂
Nu har vi äntligen reg besiktat passaten och den gick igenom. 👍🥰
Älskling nöjd och glad. Han fixade det 👍😍
Vill tacka er som hjälpt oss. Ni vet vilka ni är och hoppas ni känner av våran tacksamhet.
Idag blir det epa till skolan 👍👍