Måndag igen

Ja så har en vecka gått igen. Måendet har varit upp och ner. Mest ner... tyvärr
Den här tröttheten tar verkligen kål på en. Spelar ingen roll hur länge eller hur mycket man sover. Lika trött ändå. Har även försökt och inte sova men det är en riktig pina. Så får bara acceptera och lägga mig och sova när jag behöver det.

I helgen har vi haft Leona här. Hon sov över för första gången och det gick hur bra som helst. Hon somnade sju på kvällen och vaknade straxt före sju på morgonen. Gav henne nappen 3 gånger på natten. 
Jag vart lite påverkad där på dagen när jag kände att jag börjar bli trött och orkar inte ens med barnbarnet riktigt. Så några tårar och sen på't igen. Älskling busade och lekte en del med Leona så det vart ju bra ändå. Men gör så ont i mig när det blir så. Jag vill så mycket men tröttheten gör sig alltid påmind på nåt sätt. Fuck fatique 
Och magen strular och värker. Tänk om man bara en morgon kunde känna att fy sjutton vad bra jag mår. Ingen värk och ingen trötthet men så lär det aldrig mer bli. Försöker verkligen tänka positivt och ha positiva tankar men ibland svämmar det över.

Idag är det röntgen och innan det lämnar jag prover. Får ta akut lapp på provtagningen så gör inget om jag tar dom lite senare på sjukhuset. Orkade inte åka imorse och lämna prover. Blir mycket med bara röntgen idag.
För är det nåt jag inte gillar så är det just röntgen och nu röntgar dom större del för halsen ska oxå med. Blir säkert bra 👍👍 om man bara kunde röntgas utan kontrastet så vore det skillnad...

Hösten är verkligen på väg. Kalla nätter och svårt med kläder på dagen då det är varmt i solen men i skuggan eller när solen gömmer sig bakom molnen så är det kallt.
Jag som fryser och svettas vartannat vilket blir jobbigare med väder omslaget.

Vill vakna ur denna mardröm!! Men det är ingen mardröm. Livet har blivit så tufft och jobbigt och kommer fortsätta såhär tills det tar slut. Och ingen vet när det blir så 💚💚

Leona borstar tänderna första gången. Det var lite konstigt och tandkrämen var inte god först. Men sen så 🙂

Promenad i det fina vädret 🌞

#1 - - Clara :

❤️❤️❤️

Svar: ❤❤❤
Krista Eckerbrant

#2 - - Clara :

❤️❤️❤️