Svar på proven och röntgen

Här ser ni cancer markören och som ni ser så är det på väg uppåt igen. Inte mycket men har börjar röra på sig och förmodligen därför jag börjat känna av I skulderbladen och tröttheten mer.Haft lite ont till och från i en vecka eller två. Jobbigt är det. Eller ett jävla skit om jag får säga som jag vill...
Vad händer nu? Jo då är det dags för cytostatika behandlingar igen och min första tanke var att denna jul blir skit oxå. Precis som förra året. Jag som älskar julen 🎄☃️🎄
Blir 9 veckors behandling om 1-2 veckor. Får en kallelse el så ringer en sköterska. 
Älskling tog det relativt bra. Var nog lite beredd precis som jag eftersom jag nämnt ryggvärken för honom.
Som han säger. Kunde varit mycket värre. 
Kanske inte så konstigt att det blivit lite ändringar. Har varit utan cytostatika I 6 månader och det är lång tid.
Mycket bra läkare tyckte vi båda.Första gången vi träffa honom.
Medicin skåpet är nu påfyllt oxå. Piller hit och dit 😱😱 gillar inte men ett måste för och få må så bra det går.
Tyck inte synd om mig. Livet har prövningar och vi prövas jävligt hårt. Förstår bara inte varför 😳 och kommer nog aldrig förstå det heller 🥰🥰
 
#1 - - Kajsa sundqvist:

Hej Krista! Du är en riktig kämpe. Du har blivit en förebild för mig som gör så otroligt mycket 🥰 håller tummarna för att du inte ska få allt för mycket biverkningar av cyton. Kram Kajsa

Svar: Tack Kajsa!!Jag kämpar på och kul att man gör nån nytta trots allt 🥰
Jag hoppas få må bra men det är den förbaskade tröttheten som nog är värst och svettningarna i sängen på nätterna.
Men det går ju över efter nån natt.
Kram på dig
Krista Eckerbrant