Nyårsafton

Ja då var det årets sista dag och så kallad nyårsafton 😊
För ett år sen trodde inte jag att jag skulle få uppleva denna dag. Men här sitter jag och njuter av en kopp kaffe.
Året 2020 har varit tuff på många sätt. Men nu ser vi framåt och 2021 ska bli ett bättre år hoppas jag. 
I Januari blir jag mormor och det ser jag framemot ❤
Nåt positivt I detta elände 😘
 
Foto från förra året
Dom hade gjort det fint på slottet. Men inget sånt iår
 
Gott nytt år 2021 och ett gott slut på 2020
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Ja det är så fantastiskt, för jag kommer så väl ihåg när ni kom hem från sjukhuset, då var allt så svart, men kändes redan lite lättare på julafton när vi alla fått lite distans. Sen har det rullat på. För dig o dina behandlingar har det gått upp o ner. Men du fick possotivt svar o kunde må bra, även om det var tre månader i taget. Och mycket längre än så ska vi ha dig hos oss, massa kramar till er <3 <3

#2 - - Berith Eriksson (svärmor):

Ja det är så fantastiskt, för jag kommer så väl ihåg när ni kom hem från sjukhuset, då var allt så svart, men kändes redan lite lättare på julafton när vi alla fått lite distans. Sen har det rullat på. För dig o dina behandlingar har det gått upp o ner. Men du fick possotivt svar o kunde må bra, även om det var tre månader i taget. Och mycket längre än så ska vi ha dig hos oss, massa kramar till er <3 <3

#3 - - Berith Eriksson (svärmor):

Ja det är så fantastiskt, för jag kommer så väl ihåg när ni kom hem från sjukhuset, då var allt så svart, men kändes redan lite lättare på julafton när vi alla fått lite distans. Sen har det rullat på. För dig o dina behandlingar har det gått upp o ner. Men du fick possotivt svar o kunde må bra, även om det var tre månader i taget. Och mycket längre än så ska vi ha dig hos oss, massa kramar till er <3 <3

Svar: Lite upp och ner går det. Idag vart det prover och imorgon dags och träffa läkare och få svar på röntgen
Krista Eckerbrant

#4 - - Lisa:

Gott nytt år och god fortsättning till er från oss!

Svar: Tack detsamma 😊
Krista Eckerbrant