Måndag igen

Ja så var det måndag igen. Helgen gick fort. Det har varit några minus grader och det är så vackert då när allt blir vitt av frosten. Snöade en igår med. Idag ser det grått ut så all det fina vita försvinner nog under dagen tyvärr.
 
Fåglarna verkar nöjda. Äter som bara den så dags och fylla på röret igen.
Amaryllissarna öppnar sig vilken dag som helst ser det ut som. Kunde vänta nån vecka men men...
 
Idag är jag trött men måste till vc och lämna prover igen. Imorgon dags för behandling. Precis när jag börjar känna mig lite som en människa igen. Det är bara och gilla läget. Man lär sig och leva med mycket konstigheter för att man måste. Har inga valmöjligheter.
 
Ha en fin måndag. Det ska jag försöka ha 🥰
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Fina bilder på blommor tomtar o fåglar. Ja det är skönt att du kan tänka som du gör, då blir det lättare i det svåra. Att försöka vara stark är inte lätt när man mår skit, kram. Hoppas din dag blir bra o att morgondagen inte blir så tuff

Svar: Känner mig inte så stark alla gånger ❤Men försöker och njuter av varje dag jag kan. Kramiz
Krista Eckerbrant