sovit riktigt dåligt

Inatt har både jag och älskling sovit dåligt. Jobbigt för älskling då han måste upp 04.15.
Jag satt väckning kl.9 för annars hade jag nog sovit fortfarande 🥴
Dricker kaffe och äter yoghurt. Köpte yoggi hallon för nån dag sen och igår kom Madde med en ny. Vart jag vill komma med det är att det är nog en av dom godaste yoghurten jag ätit. Man köper alltid det gamla vanliga men det var dags och prova annat och glad jag gjorde det. Innehåller säkert en massa socker men det struntar jag i. Numera äter jag det jag vill och tycker om 👍👍 räknar inga kalorier. Den tiden är förbi...

Igår tvättade jag en hel del 😃 Idag ska det vikas och in i garderoberna. 
Gick även till sjön med Madde,Leona och hundarna. Va riktigt bra väder för det.





Idag blir det en slappar dag. Ska fortsätta måla och lyssna på nån bok.

Ha en fin dag alla och glöm inte 👍👍