Nätterna

Tänk att nätterna ska vara så jobbiga. Mycket tankar. Somnar tillslut och vaknar att jag har ont i magen. Går upp och dricker lite och sen sätter mig på toa. Sitter där i 20 min och kämpar och kämpar men inget händer. Bara gå ut och sätta sig i soffan en stund. Dricker lite saftsoppa. Det är gott.

Igår åkte jag, Madde och Leona till badhuset. Vi tog allebadet i Hallsberg.  Dom har mobil/kamera förbud så kunde inte ta några bilder. Lite tråkigt men förstår syftet med förbudet. Leona sov gott och länge när dom kom hem. Ska göra det snart igen. Får bli var tredje vecka då jag inte får behandling.  Är lite piggare då. Förhoppningsvis.

Valparna växer bra. Vägde dom igår.
Grön 1172g
Blå  1120g
Orange 1142g
Lila  1140g
Röd 1221g
Födelse vikten låg på
Grön 268g
Blå  267g
Orange 257g
Lila  270g
Röd 268g
Så upp i vikt går dom bra. Snart dags och börja ge dom lite annat foder än bröstmjölk.
Tycker detta är så himla roligt. Ska så småningom lägga ut dom på blocket och se vad man får för respons.
4st som behöver hem. Orange hanen flyttar till Madde och Sirre 11/9 då dom är leveransklara.




Nu hoppas jag kunna somna om. Här i soffan känner jag mig riktigt trött. Får prova sängen och hoppas jag somnar på studs.
Kram och ta hand om er 🥰🥰