Uppe tidigt

Idag vakna jag tidigt. Trycker under vänster bröst. Obehagligt, men det går över om nån timme. Haft så förr...
Dricker kaffe och äter yoghurt med älskling. Han ska åka och jobba igen. Helgen gick fort som vanligt.
Ska släppa ut Ruby snart oxå och titta till bebisarna. Snart dags och lägga ut annons så man inte står här med 4 bebisar. 1 är tingad redan. En hane med vit tass. Så finns 3 hanar och 1 tik kvar ❤






 Så fina allihopa. Dom har börjat öppna ögonen och snart dags för lite riktig mat. Uppblött torrfoder. Ska bli spännande.
Tänk att vi gjorde det här 😘 så himla lycklig att jag får uppleva detta mirakel 🥰
Mer info om valparna kommer tids nog 💚

Skulle ju uppleva detta med Nova men kanske blir det så oxå. Inte försent än ❤
Återstår att se. Får bara ögonlysa och kolla patella på henne innan isåfall...

Varit otroligt trött och slö ett tag men nu verkar det som att jag börjar piggna på mig. Hoppas det är så. Har iallafall börjat äta lite mer och då brukar krafterna komma tillbaks.
Godmorgon på er 😄
Jag lägger mig om en stund igen och hoppas kunna sova nån timme till 💚
Kramiz