Strålnings läkare

Strålnings läkaren idag va mycket bra. Väldigt tydlig och uppriktig 👍 Det gillar vi för då kommer det inga överraskningar senare.
Pratade i 45 minuter och hon visade röntgen bilden vart den satt i halsen. Hon trodde inte jag skulle få så mycket biverkningar mer än trötthet och kanske muntorrhet. Men det har jag redan så har munskölj och sånt för det hemma.
Fick vänta en timme på datortomografi. Där fixade dom en ansiktsmask mask åt mig som jag sen ska använda på strålningen. Måste ligga helt stilla. Ingen bild på det nu men kommer ta när jag ska dit den 30/6.

Vi gick runt holmen och åt varsin banan och drack yalla yoghurt I duggregn i väntan på datortomografi 


Imorgon cytostatika behandling 8.30. Suck så tidigt men skönt och vara klar till 12- 12.30 ❤

Ha en super kväll. Solen lyser på oss 🌞🌞
Kram och glöm inte 👍👍
#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Skönt att det kändes bra. Jättefina bilder på er o vacker bakgrund. Vi har fått regn nu i en halv timme, just nu regn o sol ha en fin kväll, <3 <3 <3

Svar: 🥰🥰🥰
Krista Eckerbrant