Tisdag och solen skiner

Tisdag och solen skiner från en blå himmel och det är 15 grader. Sommaren är verkligen här.
Igår var jag och lämnade prover I Örebro på Usö. Tog 15 minuter. Lite skillnad mot 1,5 timme i Hallsbergs vc. 
Madde körde och vi stannade kvar en stund i Örebro och gick på Holmen och Wadköping. 










Lagom varmt var det och gå runt. Jag åt en mjukglass. Madde ville inte ha och Leona sov så hann inte med och få smaka lite. Men blir fler gånger vi åker dit och Leona växer så snart äter hon en egen glass 😘😘

Tittade på provsvaren på 1177 och vissa värden är jätte låga 😳😳 konstigt för jag har mått så himla bra senaste veckan.
Ja jag får väl höra imorgon på behandlingen vad det betyder... känns inge bra det här 😪😪
Bara kämpa på 👍👍och hoppas kroppen orkar vilken den måste 😍😍

Idag ska jag inte göra så mycket. Ska måla lite.
Har fått hem några svampar som jag kallar dom. Är det nån som vill köpa och välja färg så skriv till mig 🙂 Älskling sätter  lampa i dom.Lyser riktigt fint I höst när det blir mörkare igen. Pris 1000kr/st

Finns både tjej och kille. En färdig blå pojke

Ha en fin dag 🍓🍓

#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Jättehärliga bilder, Madde ser så lycklig ut oLeona väldigt fundersam. Hästen är ju roligt att hon kan sitta på. Så fin miljö med träkåkarna. Skönt att Madde kunde skjutsa, så du slapp sitta så länge. Hoppas på ett bra svar imorgon, om de säger nåt, kram