Pratat med sköterskan

Idag har jag pratat med sköterskan på onkologen och jag ska lämna nya prover på onsdag igen. Får jag feber så ska jag göra covid test och sen kontakta dom. Bara för och utesluta covid.
Känner mig något piggare än på länge. Inte haft så mycket svettingar inatt heller vilket är jätte skönt.
Madde och Leona kom förbi en stund och är inte så trött som jag kan vara när dom varit här. Och det känns positivt ❤  
Vill ju kunna njuta av barnen och barnbarnet när dom hälsar på. Inte att man blir trött och bara vill sova. Snart är jag nog mycket piggare igen och kan njuta av livet.
Igår fick vi kalvfärs som sagt och jag tänkte steka lite köttbullar. Det är gotti gott gott.
Älskling kommer snart hem och är lång ledig sen. Hoppas vädret blir bra så vi eller mest han kan fixa på tomten och kanske i växthuset. Behöver måla stommen vit och tvätta fönsterna där. Men har flera dagar på oss. Måste bara köpa färg 👍
Glad påsk 🐥🐣🐔


#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Vad bra att du kollas. Härligt att du känner dig piggare. Ja vi får hoppas på fint väder i helgen och att du är ännu piggare. Gittan o Charlie kommer om några timmar, sover här inatt i husbilen. Sen ska jag ha Musse till de kommer tillbaka på söndag. Skall till Charlies mor, de åker dit imorgon o har plats i Tanto.