Söndag morsdag

Igår var det morsdag och kanon väder. Vi var ute och fixade med våra plantor. Spridit ut dom lite här och där.
Enda nackdelen med det är att vi har Mio som är hane och ska kissa på allt. Där är tikarna bättre faktiskt... Ja han lär sig tids nog när man säger nej. Han har lärt sig på promenaderna att man inte kissar mot andras häckar el staket så då kommer han lära sig vad som gäller på tomten.

Hur mår jag? Jag älskar när det är varmt och soligt, men har inte kunnat njuta fullt ut. Så jobbigt med denna smärtan som flyttar sig så i kroppen. Igår började jag känna av i ryggen igen och det gör jag nu med. Så det blir och ta extra morfin. Som han sköterskan säger. Du ska inte behöva ha ont och inte vara rädd och ta tabletterna. Tycker jag äter mycket tabletter redan och så ännu mer. Men hellre det än denna smärtan som man har. 

Idag ska jag lämna prover och det gör jag i Örebro. Åker in med Madde och Leona. Vi ska gå runt lite och eventuellt äta en varsin mjukglass. 16 grader redan men lite disigt så blir nog inte så varmt och gå.

Inte fått nån tid för strålning. Tycker det är konstigt. Får prata med dom på onsdag då det är dags för behandling igen.

Ha en toppen dag. Det ska jag försöka ha 😍
Mummun rakas så fin i sin nya dress ❤❤