Sova efter behandling

Ja detta med och sova efter behandling är hopplöst. Idag kryper det i kroppen. Vrider och vänder på mig. Stackars älskling som inte kan sova ordentligt då jag håller på.
Har sagt att jag kan sova I gästrummet så han får sova men han vill ha mig bredvid sig ❤

Satt igång fläkten i rummet. Få se om det kan hjälpa. Nu sitter jag vid köksbordet och dricker proviva. 
Åt lite pizza till middag. Va jätte sugen men när vi satt vid bordet så fick jag knappt nåt bit i mig. Tog en liten slize och sen en liten till. Resten hamnade i kylskåpet. 
Tog nån timme och så värmde jag en bit till. Så lite mat i magen fick jag tillslut 🙂

Nu väntar vi på röntgen svar som vi får på tisdag 14/9. En väntan men det är vi vana vid.
Hoppas hoppas det ser bra ut men tveksamt för jag har varit otroligt trött nu ett tag.
Läst att vissa cancer patienter börjat med b12 och att det hjälpt lite. Får fråga om det oxå.
Kommer få ha en lista med mig för alla frågor.
Man minns inget när man väl sitter där 🙈

Kuratorn kom förbi när jag fick behandling och vi hade ett bra samtal idag. Idag kunde jag släppa lite på trycket. Har nog inte gråtit ut allt som kanske skulle behövas. Men en stark kvinna reder sig själv... Kanske inte I detta fall.
Men hon försöker 👍👍

Fått bilder på Lokee och Leona idag och det värmer mummus hjärta 💙❤ mina fina 🥰

Imorgon åker jag och hälsar på Lokee. Han har fått kramper och varit inlagd på sjukhuset en natt med mamma sin 😍
Ska på fler undersökningar. Hoppas det var en engångsföreteelse. 
Glad att Mattias ringde när dom var på väg in så man vet. Gör absolut inget att man blir väckt. Jag vill veta när nåt är fel 💙💙

Leona gillar sin bil... springer runt och river ner allt hon kan 😘
Lokee I sin nya bilstol. Sitter stadigt



#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Tufft när ni inte får sova, det behöver ni så väl !
Hoppas på bra svar nästa vecka så din kropp får vila lite o ni får sova. Men vad jobbigt för Mattias o Amanda om Lokee får kramper, hoppas också det är övergående, kramar