💚

Jag vet att ni Ă€r mĂ„nga som lĂ€ser mammas blogg. 
Stort tack till alla som hjĂ€lpt mamma & peppat mamma under denna tid. 
Men detta Ă€r sista inlĂ€gget som kommer skrivas hĂ€r. 

Jag vill bara meddela att mamma idag 4 Juli har somnat in. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Du somnade stilla dÄ fÀrden var slut frÄn allt vad du lidit du nu vilar ut. Vi binder en krans av minnen de vackraste och finaste vi har. Vi vet att de aldrig vissnar, hos oss Àr du alltid kvar.

Sov gott Ă€lskade fru,mamma, mormor & farmor. â€ïžđŸ’”

#1 - - Annika Andersson:

Beklagar sorgen. Har följt er mammas blogg och sett hennes glĂ€dje över sina barnbarn. För er barn vĂ€ntar en tuff tid, men ni klarar det tillsammans. TĂ€nk pĂ„ att alla sörjer pĂ„ sitt sĂ€tt. Än en gĂ„ng, beklagar er mammas bortgĂ„ng.
HĂ€lsning Annika

#2 - - Kia:

Jag beklagar verkligen sorgen massa styrke kramar till er❀

#3 - - Kristin:

Vila i frid Krista!
Du var en sann hjÀlte, kunde se ljusglimtar i vilket elÀnde som Àn drabbade dig.
Du lĂ€mnar oss med stor saknad 💕💕

#4 - - Anki:

SvĂ„rt att förstĂ„ att jag inte kommer lĂ€sa nĂ„got mer frĂ„n dig. Du sa ju det att det Ă€r pĂ„ nĂ€tterna du ofta gĂ„r in Ă„ skriver. Fina Krista nu Ă€r du hos dom vi saknar sĂ„ mycket. đŸ˜„â™„ïžâ™„ïžâ™„ïžâ™„ïžâ™„ïžâ™„ïž

#5 - - Eva:

Vila i frid, du starka kÀmpe, önskar en av dina trogna blogglÀsare.
All kÀrlek och vÀrme i sorgen sÀnder jag till din fina familj.
<3

#6 - - Maria:

TÀnker pÄ er i familjen och beklagar förlusten av er fina mamma

#7 - - Johanna henriksson :

Beklagar sorgen. SvÄrt att förstÄ att du Àr borta nu men i mitt hjÀrta kommer du alltid vara med. Sov gott Àlskade krista. Kram

#8 - - Anneli Kempe:

Himlen behövde den finaste Àngeln som vandrade pÄ vÄran jord.
Beklagar sorgen frÄn djupet av mitt hjÀrta till Patrik och barnen med familjer.
Sorgen kommer kÀnnas olidlig, jag vet
.
Ni har varandra och ert starka band, ta vÀl hand om varandra.
Det sÀgs att tiden lÀker alla sÄr men det tror jag inte pÄ, dÀremot lindras smÀrtan med tiden.

Finaste Krista, som jag sa för 3 veckor sen, nĂ€r lilla Ängel fĂ„r sina valpar sĂ„ ska jag döpa en av dom till Lilla RĂ„ttan, som du alltid kallade vĂ„ra smĂ„ hundar ❀
Sov sÄ gott Àlskade vÀnnen, ses pÄ andra sidan.
Kommer för alltid sakna dig tills vi ses igen.