Sova sova

Idag har jag nästa sovit bort denna dagen. Iallafall halva.
Kan inte göra så mycket och så denna trötthet som kommer smygandes tillbaks vilket är väntat då jag trappat ner och kom ner till 2st.
Så idag vart det 4st. Sen tar det några dagar innan man känner skillnad.
Sen har det vart en del med tumörer hit och dit. Va på röntgen och har spricka i höften och då blir livet genast mycket krångligare. 
Har idag ringt ang. Rullstol och permobil. 
Vore skönt om jag kom ut med ruby oxå. Inte själv men med älskling. Och då blir permobil toppen. Tror nämligen att min älsklings rygg skulle ta skada och köra mig. Han har ju problem med ryggen och onödigt och paja den ännu mer.

Nu har det varit mycket. 
Tänkt mycket på mitt körkort som jag tog 10/10-2018. Tog den sent och var så glad jag klarade det. Han njuta av den i 1 år. Cancern kom 13/11-2019.
Har kört bil i korta sträckor men slutade med det för ca 4 månader sen då man ökar min smärtlindring och jag känner mig inte riktigt säker. Läkarna har sagt att jag bestämmer själv och känner själv när det är dags och sluta köra.

Idag ringde mummun rakas mummu och morfar.  Leona lilla är så snorig och blir täppt I näsan och då kan man få lite panik och har svårt och sova.


Leona plutten blev iallafall glad. Först va hon nog lite chockad men sen så funkade det och busa och skratta lite. 

Fick en inomhus rullator utav en vän som inte hade användning för den. 
Den är mycket smidig med småhjul och väger knapp nåt heller.
Bästa är att jag kan ha lite grejer i den om jag behöver. Så stort tack!!! 🥰🥰🥰🥰

Nu ska jag försöka sova.
Sov gott och dröm sött 💚💚💚
            Kramiz
🙏🙏0735936693🙏🙏



#1 - - Berith Eriksson (svärmor):

Det vore skönt älskade Krista om du kunde få rullstol eller permobil så ni kunde gå ut tillsammans. Inget bra om du känner dig inlåst,, du har så det räcker o blir över med din cancer, behöver kunna röra dig, kram. Vilken gullig vän som gav dig rollatorn, den behövs så väl, kram

Svar: Ja hen är en mycket god person som ställt upp mycket nu i det svåra ❤❤
Såna vänner får man hålla hårt i 💋
och Rullatorn är super här hemma. Tycker den jag har ute är tung och otymplig men den kommer jag inte behöva om jag får rullstol och permobil.

Det är lite mycket just nu. Orkar nog inte så länge till om det går såhär fort med allt 😪😪😪
Men kämpar på 🙏🙏🙏
kram
Krista Eckerbrant